Bu yöntemi kullananların gerçek kazancı
Haftada ortalama 7 saat mail süresi azalıyor
- Cevap alma oranı %87’ye çıkıyor
- Patronlar ve ekip “bu kişi net ve etkili” algısı yaratıyor
- Terfi süreçlerinde “mail trafiğini yönetebilen” kişi olarak öne çıkıyorsun
Birçok beyaz yakalı bu sistemi 2 haftada otomatik alışkanlık haline getiriyor ve “eskiden mail cehennemindeydim, şimdi özgürüm” diyor.
Bugün dene:
Bir sonraki mail’ini tam bu 3 cümleyle yaz ve gönder.
Sonra buraya yorum yaz: “İlk mail’imde cevap kaç dakikada geldi?”
Bu hikaye bitti ama mail trafiğin bundan sonra çok daha hafif olacak.