Ortalama bir beyaz yakalı günde 3 saat 12 dakikasını sadece e-posta okumak ve cevaplamak için harcıyor.
Yılda 792 saat.
40 yıllık kariyerde 31.680 saat… Yani ömrünün tam %11’i inbox’ta geçiyor.
Peki bu kadar zamanın karşılığını gerçekten alıyor musun?
Çoğu kişi “cevap alamadım”, “mail’im gözden kaçtı”, “toplantı iptal oldu” diye şikayet ediyor.
Ama bir yöntem var ki…
3 cümleyle cevap alma oranını 3’e katlıyor.
Bu yöntemin sırrı ne?
Bilimsel olarak kanıtlanmış, Cialdini’nin en az bilinen kombinasyonu...