Pratik 10 dakika

Gününüzün %25’i e-postalarda gidiyor…

Ortalama bir beyaz yakalı günde 3 saat 12 dakikasını sadece e-posta okumak ve cevaplamak için harcıyor.

Yılda 792 saat.
40 yıllık kariyerde 31.680 saat… Yani ömrünün tam %11’i inbox’ta geçiyor.

Peki bu kadar zamanın karşılığını gerçekten alıyor musun?

Çoğu kişi “cevap alamadım”, “mail’im gözden kaçtı”, “toplantı iptal oldu” diye şikayet ediyor.

Ama bir yöntem var ki…
3 cümleyle cevap alma oranını 3’e katlıyor.

Bu yöntemin sırrı ne?

Bilimsel olarak kanıtlanmış, Cialdini’nin en az bilinen kombinasyonu...