Çünkü
Sonuçta anlamak pasif bir beceri sayılır.
Konuşmak ise aktif üretim gerektirir.
Bu yüzden birçok kişi bir dili uzun süre anlayabilir…
ama akıcı konuşmak için genelde daha fazla pratik gerekir.
Sonuçta anlamak pasif bir beceri sayılır.
Konuşmak ise aktif üretim gerektirir.
Bu yüzden birçok kişi bir dili uzun süre anlayabilir…
ama akıcı konuşmak için genelde daha fazla pratik gerekir.