Bazen insanlar küçük konularda bile kendilerini açıklama ihtiyacı hisseder.
Bir karar verirler…
bir fikir söylerler…
bir şey yaparlar…
Ve ardından şunu yaparlar:
neden haklı olduklarını anlatmaya çalışırlar.
Peki insanlar neden kendilerini ispatlama eğilimi gösterir?