Bazen insanlar bir olay anlatırken…
hikaye biraz değişebilir.
Detaylar eklenir.
Bazı kısımlar büyütülür.
Bazen de tamamen yaşanmamış bir şey anlatılabilir.
İlginç olan şu:
Bunu yapan kişiler her zaman kötü niyetli olmayabilir.
Peki neden insanlar bazen gerçek olmayan hikayeler anlatır?