Çünkü

Sonuçta anlamak pasif bir beceri sayılır.

Konuşmak ise aktif üretim gerektirir.

Bu yüzden birçok kişi bir dili uzun süre anlayabilir…

ama akıcı konuşmak için genelde daha fazla pratik gerekir.