Bazen bir kişi oldukça mantıklı bir şey söyleyebilir.
Sebep sonuç ilişkisi vardır.
Açıklaması vardır.
Mantıklı görünür.
Ama çoğu insan yine de şöyle düşünebilir:
“Olmadan bilemeyiz.”
Ve fikir ancak gerçekleştiğinde gerçekten ciddiye alınır.
Peki neden?