Birçok kişi asansöre biner binmez şu tuşa basar:
“Kapıyı kapat”
Ama çoğu zaman hiçbir şey olmaz.
Kapı yine kendi süresinde kapanır.
Bu bir arıza değildir.
Aslında çoğu binada bu tuş bilerek devre dışı bırakılmıştır.
Birçok kişi asansöre biner binmez şu tuşa basar:
“Kapıyı kapat”
Ama çoğu zaman hiçbir şey olmaz.
Kapı yine kendi süresinde kapanır.
Bu bir arıza değildir.
Aslında çoğu binada bu tuş bilerek devre dışı bırakılmıştır.